Werkgevers anno nu

Werkgevers anno nu

22 september 2020

Werkgevers anno nu zien kansen, ook in crisistijd. Zij kijken naar de persoonlijke kwaliteiten van werkzoekenden en hebben daardoor toegang tot een groot aanbod van gemotiveerd personeel. Dit vraagt soms meer tijd of extra aandacht, maar levert personeel én maatschappelijke impact op.

De 35 WerkgeversServicepunten uit het hele land, en ook het WerkgeversServicepunt Werkhart, helpen met het vinden en verbinden van personeel. Met ondersteunende subsidies en regelingen. De nieuwe campagne ‘Werkgevers anno nu’ maakt ieder WerkgeversServicepunt (WSP) nog beter herkenbaar, vindbaar en bereikbaar voor werkgevers.

Wilt u meer weten over de werkvloer van morgen en werkgevers anno nu? Kijk op de regionale campagnesite: midden-brabant.werkgeversanno.nu

Onzekere tijden
Juist in deze onzekere tijden is de trots groot dat alle WSP’s bij werkgevers onder de aandacht gebracht worden met een nieuwe campagne. Elk van de 35 regionale WSP’s heeft een groot netwerk en bestand aan personeel en kan helpen bij aanvragen van subsidies en coronamaatregelen. De campagne is bedoeld om werkgevers zo snel mogelijk van personeelsvraag naar antwoord te leiden.

Morgen start vandaag
“De werkvloer van morgen vraagt werkgevers anno nu.” Het thema waarmee werkgevers geïnspireerd worden om voor slimme personeelsoplossingen te kiezen. Wie werft via WSP werkt aan een divers en inclusief personeelsbestand. Met jongeren, 50-plussers, mensen met een arbeidsbeperking en/of vluchtelingen. Allemaal gedreven mensen die het liefst vandaag nog aan de slag willen.

Zien is geloven
Via de campagnesite werkgeversanno.nu, een campagne video en online marketing wordt op regionaal niveau campagne gevoerd. Werkgevers laten zich vaak inspireren door andere werkgevers. Het delen van succesverhalen van ondernemers die hun voorgingen zijn daarom ook onderdeel van de campagne. Deze worden gedeeld via de social mediakanalen van de WSP’s.

Samen positief werken aan de toekomst
Hoe meer werkgevers op de hoogte zijn van de kosteloze dienstverlening van de WSP’s, hoe meer mensen weer aan de slag kunnen. Misschien wel met een leerwerktraject, jobcoach, loonkostensubsidie of andere regeling. Zo biedt werkgeversanno.nu kansen en gaan we allemaal vooruit. Juist in de arbeidsmarkt van vandaag.

De campagne is opgezet door het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, De Programmaraad Regionale Arbeidsmarkt en de WerkgeversServicepunten.